|
|
|
|
|
|
|
|
|
Since 1929, many studies have looked at the effect of breastfeeding on the cognitive development of children. Most of these studies have shown a statistically significant increase in developmental test scores of 2% to 5% for breastfed children when compared against formula fed children. This topic is discussed in detail in the Growth and Development module. |
|
|
|
| previous page | next page |